Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy. – Helena Simonová
Helena Simonová
Diplomová práce
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Regulation of advertising in the current market environment of the Czech Republic. Ethical dimensions of advertising
Anotace:
Podstatou této práce je vymezení základních pojmů v oblasti regulace reklamy. Shrnutí a poskytnutí přehledu o právních a etických normách, které upravují reklamu v České republice. V praktické části předmětem zkoumání je vliv reklamy na děti a mládež a také zpracování dotazníku na téma Děti, mládež a reklama. Získané výsledky jsou vyhodnoceny a interpretovány, některé z nich v grafické podobě.Abstract:
The essence of this work is to define the basic concepts of advertising regulation. Summary and provide an overview of the legal and ethical standards that govern advertising in the Czech Republic. In the practical part examined the influence of advertising on children and youth, as well as processing the questionnaire on the topic of Children, Youth and advertising. The results are evaluated and interpreted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Eva Kadlecová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIMONOVÁ, Helena. \textit{Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/hu19kt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Behind the scenes of a two-stage game: Dynamics between the European Commission and the Council in fiscal enforcement in the EU
Hendrik de Pagter -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Code-switching and Code-mixing as Persuasive Strategies in Advertising
Zuzana Alcnauerová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Kateřina Jančová -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva