Bc. Klára Vilímková

Bakalářská práce

Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside

Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zaměřila na propagaci Hotelu Alchymy Riverside. Po získání potřebných znalostí a informací z použité literatury jsem analyzovala reklamu, podporu prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. Provedené analýzy poukázaly na to, jaké nedostatky nebo naopak přednosti propagace hotelu v sobě skrývá. Díky těmto ukazatelům jsem nastínila jednotlivé návrhy na …více
Abstract:
In my bachelor thesis I focused on promotion of Alchymy Riverside Hotel. Based on information and knowledge from the literature, I analysed advertisement, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. The analysis indicated disadvantages as well as advantages of promotion of the hotel. On those indicators I could make the proposals how to impore the current promotion. For …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lenka Hrubá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku