Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside – Bc. Klára Vilímková
Bc. Klára Vilímková
Bakalářská práce
Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se zaměřila na propagaci Hotelu Alchymy Riverside. Po získání potřebných znalostí a informací z použité literatury jsem analyzovala reklamu, podporu prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. Provedené analýzy poukázaly na to, jaké nedostatky nebo naopak přednosti propagace hotelu v sobě skrývá. Díky těmto ukazatelům jsem nastínila jednotlivé návrhy na …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focused on promotion of Alchymy Riverside Hotel. Based on information and knowledge from the literature, I analysed advertisement, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. The analysis indicated disadvantages as well as advantages of promotion of the hotel. On those indicators I could make the proposals how to impore the current promotion. For …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m2lnd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Hrubá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VILÍMKOVÁ, Klára. \textit{Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/huf56m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
After Sales programy pro Škoda Auto a.s.
Alena Machačová -
Marketing a marketingové komunikace školských zařízení
Alice Peroutková