Komplexní analýza propagačních textů pro cestovní ruch – Andrea Baslová
Andrea Baslová
Diplomová práce
Komplexní analýza propagačních textů pro cestovní ruch
Complex analysis of tourist advertising texts
Anotace:
Tato práce si klade za cíl provést komplexní analýzu propagačních textů pro cestovní ruch, které jsou obsaženy v propagačních materiálech turistických informačních center. Analýza není zaměřena pouze na text a jazykové prostředky, ale zabývá se také grafickým zpracováním materiálů. Dva základní modely tiskovin řeší téma, účel, zpracování, formu, produkci a distribuci materiálů. Práce je doplněna o …víceAbstract:
Thesis focuses on complex analysis of tourist advertising texts contained in tourist promotional materials published by tourist information centers. Analysis deals with text, language and graphics of materials. The theme, purpose, processing, format, production and distribution are tackled through the two basic groups of printed materials. The thesis also includes research. Its results should help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Eva Vysloužilová
- Oponent: Alla Arkhanhelská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná ruština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Význam turistického informačního centra pro rozvoj cestovního ruchu ve vybraném místě
Inna Oleško Ajrapetjan -
Analýza koncepce vybraného turistického informačního centra
Barbora KAJKAVAC -
Analýza koncepce vybraného turistického informačního centra
Aneta PÁNKOVÁ -
Služby turistického informačního centra v Prostějově
Ivana Korčáková -
Turistická informační centra jako součást informačního systému regionu (se zaměřením na Euroregion Těšínské Slezsko)
Petra Swaczynová -
Minulost, budoucnost a přítomnost Turistického informačního centra města Brna, příspěvkové organizace
Kamila Dufková -
Turistická informační centra jako nástroj rozvoje cestovního ruchu na Břeclavsku
Martin Vaculík -
Turistická informační centra jako nástroj rozvoje cestovního ruchu v Olomouci
Aleš Dokoupil
Název
Vložil
Vloženo
Práva