Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole – Mgr. Hana Antonie Svobodová
Mgr. Hana Antonie Svobodová
Rigorózní práce
Metodologie CLIL ve výuce odborných předmětů na střední zdravotnické škole
CLIL methodology in teaching of vocational subjects at secondary nursing school.
Anotace:
Rigorózní práce je zaměřena na problematiku implementace metodologie CLIL do výuky odborných předmětů na střední zdravotnické škole. V teoretické části je pojednáno o teoretických východiscích, o historii a současnosti vzdělávání s využitím cizího jazyka, o metodologii CLIL. Praktická část sestává zejména z nově vytvořených didaktických materiálů s přípravami na jednotlivé vyučovací jednotky a metodickými …víceAbstract:
The rigorosum thesis is focused on the implementation of the CLIL method into teaching of vocational subjects at secondary nursing schools. The theoretical part discusses theoretical outcomes, the history and actual situation of multilingual education and the CLIL methodology. The practical part consists especially of newly created teaching materials with the preparations for each teaching unit and …víceKlíčová slova
integrovaná výuka obsahu a jazyka vzdělávání s využitím cizího jazyka humanistická pedagogika výuka orientovaná na žáka konstruktivismus progresivismus Evropská unie komunikace motivace jazykové kompetence zdravotničtí pracovníci žáci didaktické materiály metodické pokyny dotazníkové šetření content and language integrated learning education using a foreign language humanistic paedagogics person-centered educational approach constructivism progressivism European union communication motivation language competence health-care workers pupils didactic materials methodical instructions questionnaire inquiry
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wv707/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D., doc. PaedDr. PhDr. Miroslav Škoda, Ph.D., MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Integrated Approach in Management of Modern Web-based Services
Jaroslav Škrabálek -
Exploring Statistical Biases in Educational Data: A Simulation-Based Approach
Jaroslav Čechák -
Využití prvků dramatické výchovy ve výuce ruského jazyka (s využitím pohádek Těremok a Volk i semero kozljat)
Natálie Bezděková -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Using stories and activities to convey metacognitive knowledge about learning to pupils of secondary education
Ondřej Sojka -
Využití prvků dramatické výchovy ve výuce ruského jazyka (s využitím pohádek Těremok a Volk i semero kozljat)
Natálie Bezděková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová