Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi – Bc. Rudolf Hanusek
Bc. Rudolf Hanusek
Diplomová práce
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Typology of consumers and use their psychological characteristics in marketing practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem využití typologie spotřebitelů a jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi. Hlavním cílem závěrečné práce je nalezení průniku tradičně využívané segmentace trhu a psychologické typologie spotřebitelů jako nástroje, který umožní zvýšit zisk firmy. Ambicí autora je zjistit jakým způsobem by skrze psychologické typologie osobnosti a jejich psychologické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic “Typology of consumers and use of their psychological characteristics in marketing practice. The main goal of the final thesis is to find penetration of traditionally used segmentation of the market and psychological typology of consumers as a tool that will increase the profit of the company. The ambition of the author is to find out how the psychological typology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/js5w3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické charakteristiky osob s chronickou pyrózou - systematická rešerše
Kristýna Fialová -
Psychologické charakteristiky účastníků dopravního provozu: vztah k věku a délce řidičské praxe
Barbora Budilová -
PSYCHOLOGICKÉ CHARAKTERISTIKY SOUROZENCŮ JEDINCŮ S ASPERGEROVÝM SYNDROMEM
Eliška RUSKOVÁ -
Brněnští středoškoláci dnes a před 19 lety: charakteristiky rodičovské výchovy, psychologické aspekty studia na SŠ a internalizovaná psychopatologie.
Miroslav Čada -
Psychologické charakteristiky subtypů hyperkinetické poruchy: Interindividuální rozdíly u chlapců s hyperkinetickou poruchou ve věku 7-13 let (teze disertační práce)
Alena Fiľová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova