Jiří Gajdušek
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie města
Analysis of Municipal Marketing Strategy
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení marketingové strategie města, na případové studii města Jeseník. Nejprve byla provedena charakteristika města pro přehlednost o místě. V kapitole je rozepsáno o historii obce, demografii, trhu práce, hospodářství, občanské vybavenosti, technické infrastruktuře, životním prostředí a cestovném ruchu. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy marketingu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to refer to evaluation of marketing strategy of the city Jeseník. At first there is some characteristics of the city for lucidity of the place. This chapter refers to history of the city, demographic data, labour market, economy, civic amenities, technical infrastructure, environment and tourism. In theoretical part there is an explanation of basic terms of marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/80622
Thesis defence
- Supervisor: Miroslav Merenda
- Reader: Eva Chlebišová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá -
Teritoriální marketing v regionálním rozvoji obcí - případová studie vybraných obcí okresů Hodonín a Břeclav
Gabriela GEHEROVÁ -
Využití teritoriálního marketingu jako nástroje pro rozvoj cestovního ruchu ve městě Otrokovice
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa