The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation – Mgr. Lachin Humbatova
Mgr. Lachin Humbatova
Master's thesis
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Anotácia:
Rychlý pokrok technologie a rozšířené používání internetu výrazně změnily způsob, jakým konzumujeme informace. Digitální éra přinesla záplavu obsahu a médií, která jsou navržena tak, aby upoutala naši pozornost, což vedlo k přijetí psychologických strategií při tvorbě online obsahu. Tato studie si klade za cíl kriticky zkoumat (zne)užití psychologie v digitálním obsahu a prozkoumat jeho etické důsledky …viacAbstract:
The rapid advancement of technology and the pervasive use of the Internet have drastically transformed how we consume information. The digital age has introduced a deluge of content and media designed to capture our attention, leading to the adoption of psychological strategies in online content creation. This study aims to critically examine the (mis)use of psychology in digital content and explore …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dy70p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2023
- Vedúci: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing
Kristýna Dvořáčková -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná