Mgr. Lachin Humbatova

Diplomová práce

The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation

The (Mis)use of Psychology in the Digital Content Creation
Anotace:
Rychlý pokrok technologie a rozšířené používání internetu výrazně změnily způsob, jakým konzumujeme informace. Digitální éra přinesla záplavu obsahu a médií, která jsou navržena tak, aby upoutala naši pozornost, což vedlo k přijetí psychologických strategií při tvorbě online obsahu. Tato studie si klade za cíl kriticky zkoumat (zne)užití psychologie v digitálním obsahu a prozkoumat jeho etické důsledky …více
Abstract:
The rapid advancement of technology and the pervasive use of the Internet have drastically transformed how we consume information. The digital age has introduced a deluge of content and media designed to capture our attention, leading to the adoption of psychological strategies in online content creation. This study aims to critically examine the (mis)use of psychology in digital content and explore …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 8. 2023
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication