Zuzana Svobodová

Master's thesis

Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland

Marketing strategy of the destination Gstaad-Saanenland
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci a v návaznosti připravit návrh pro zlepšení marketingové strategie destinace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu destinace. Praktická část práce poskytuje základní informace o destinaci, hodnotí primární a sekundární nabídku destinace a dále pojednává o současné marketingové …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the conditions for tourism development in the destination and to prepare a proposal for improving the marketing strategy of the destination. The theoretical part focuses on explaining the basic terms of destination marketing. The practical part of the work provides basic information about the destination, evaluates the primary and secondary offer of the destination …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2018
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73192