Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland – Zuzana Svobodová
Zuzana Svobodová
Master's thesis
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
Marketing strategy of the destination Gstaad-Saanenland
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci a v návaznosti připravit návrh pro zlepšení marketingové strategie destinace. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu destinace. Praktická část práce poskytuje základní informace o destinaci, hodnotí primární a sekundární nabídku destinace a dále pojednává o současné marketingové …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the conditions for tourism development in the destination and to prepare a proposal for improving the marketing strategy of the destination. The theoretical part focuses on explaining the basic terms of destination marketing. The practical part of the work provides basic information about the destination, evaluates the primary and secondary offer of the destination …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73192
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Daniel Vodák -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová