Koncepce rozvoje fotbalového klubu TJ Spálov, z. s. – Bc. David TRNEČKA
Bc. David TRNEČKA
Diplomová práce
Koncepce rozvoje fotbalového klubu TJ Spálov, z. s.
The Concept of Developing Football Club TJ Spálov
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením koncepce rozvoje amatérského fotbalového klubu TJ Spálov. Teoretická část se zabývá syntézou poznatků a objasněním klíčových slov práce. Druhá část je zaměřena na vhled do současného stavu organizace analýzou činnosti a jejího personálního zabezpečení, materiálního zázemí, hospodaření s finančními prostředky a vnějších vztahů, dále k vymezení cílů. Druhou část práce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the development of the amateur soccer club development TJ Spálov. The theoretical part deals with the synthesis of knowledge and clarification of the key words of the thesis. The second part focuses on the insight into the current state of the organization by analyzing the activity and its personnel security, material background, financial management and external relations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRNEČKA, David. Koncepce rozvoje fotbalového klubu TJ Spálov, z. s.. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Trenérství a management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková -
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Návrh marketingové koncepce se zaměřením na program pro studenty společnosti Atep
Alena Fišerová -
Koncepce armády České republiky v národním a mezinárodním měřítku
Petr Kotásek -
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Návrh marketingové koncepce firmy pro komunikaci na sociálních sítích
Diana Kolovratníková -
Marketingová koncepce vybrané obce
Barbora Svobodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva