Hugo Grimm
Diplomová práce
Segmentace trhu piva
Beer market segmentation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrytí segmentů spotřebitelů piva v České republice na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli, tak, aby byly z hlediska svých postojů a spotřebního chování vnitřně homogenní a vzájemně heterogenní a následně vyhodnotit atraktivitu odkrytých segmentů a navrhnout marketingový přístup k nim. Z výsledků budou dále dána doporučení pro možné zaměření pomocí …víceAbstract:
The aim of this master’s thesis is to reveal the segments of beer consumers in the Czech Republic based on the similarities or differences between consumers, so that they are internally homogeneous and mutually heterogeneous in terms of their attitudes and consumption behavior, and then to evaluate the attractiveness of the revealed segments and propose a marketing approach to them. From the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova