Hugo Grimm

Diplomová práce

Segmentace trhu piva

Beer market segmentation
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrytí segmentů spotřebitelů piva v České republice na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli, tak, aby byly z hlediska svých postojů a spotřebního chování vnitřně homogenní a vzájemně heterogenní a následně vyhodnotit atraktivitu odkrytých segmentů a navrhnout marketingový přístup k nim. Z výsledků budou dále dána doporučení pro možné zaměření pomocí …více
Abstract:
The aim of this master’s thesis is to reveal the segments of beer consumers in the Czech Republic based on the similarities or differences between consumers, so that they are internally homogeneous and mutually heterogeneous in terms of their attitudes and consumption behavior, and then to evaluate the attractiveness of the revealed segments and propose a marketing approach to them. From the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89430