Veronika Macková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie projektu designové cestovky Dovýroby

Marketing strategy proposal for the design travel agency Dovýroby
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi, budováním značky a procesem strategického plánování v marketingu. Cílem diplomové práce je navržení vhodné marketingové strategie pro projekt designové cestovky Dovýroby. Teoretická část práce vymezuje zkoumanou problematiku v odborné literatuře. Praktická část obsahuje situační analýzu projektu, vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření s cílem …více
Abstract:
The Master´s Thesis deals with marketing communication, brand building and marketing strategy planning process. The aim of the Master´s Thesis is to propose an appropriate marketing strategy for the design travel agency Dovýroby. The theoretical part of the thesis defines studied topic based on expert literature. The practical part includes the evaluation of a survey conducted to find out the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68870

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management