Role učitele základní školy a jeho kompetence v souvislosti se syndromem CAN – Bc. Pavlína SOVOVÁ
Bc. Pavlína SOVOVÁ
Diplomová práce
Role učitele základní školy a jeho kompetence v souvislosti se syndromem CAN
The role of an elementary school teacher and their competence regarding the CAN syndrome
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na roli učitele základní školy a jeho kompetence v souvislosti se syndromem CAN. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se ke zkoumané problematice. V empirické části jsou uvedeny výsledky kvantitativního výzkumného šetření. Dotazníkovým šetřením byla identifikována role vybraných faktorů, které …víceAbstract:
The thesis focuses on the role of an elementary school teacher and his competence in relation to Child Abuse and Neglect (CAN) syndrome. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part presents the theoretical knowledge related to the researched issue. The empirical part presents the results of a quantitative research survey. Through the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOVOVÁ, Pavlína. Role učitele základní školy a jeho kompetence v souvislosti se syndromem CAN. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika syndromu CAN
Lenka OSLÍKOVÁ -
Problematika syndromu CAN
Petra DOSTÁLOVÁ -
Syndrom CAN
Karin Manychová -
Postavení radiodiagnostických metod v syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte
Bára ŠÁCHOVÁ -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Vybraná aditiva ve stravě dětí školního věku a tvorba výukového materiálu Chemie ve výživě
Jitka Poláchová -
Fenomén matematiky ve škole i ve volném čase
Jan Kyselka -
Tradiční a nová materialita ve výtvarně studijních činnostech ve výtvarné výchově
Petra Vichrová