Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky – Veronika Tomanová
Veronika Tomanová
Bakalářská práce
Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky
Tools of Marketing Communications of a Small Wine Shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nástroji marketingové komunikace lokální vinotéky. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a její nástroje především reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a také část o nákupním chování. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní zlínské vinotéky, kde je provedena analýza využívaných …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication tools in the local wine shop. The marketing communication fundamental concepts and the marketing communication tools, such as advertisements, sales promotion, public relations and consumer behavior, are defined in the theoretical part. The practical part is focused on the analysis of specific Zlin wine shop's marketing communication. The overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomanová, Veronika. Nástroje marketingové komunikace malé vinotéky. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
Martin Diatilo -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Eliška Čechová -
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
Jan Rucz -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
Impulsivní nákupní chování a ponákupní nespokojenost spotřebitele
Tomáš Tuháček