Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Monika Horčíková
Bc. Monika Horčíková
Diplomová práce
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost“ je popis aktivit, které přinášejí způsob, jakým se mohou organizace odlišovat od konkurence a realizovat své obchodně marketingové cíle, tedy získávat a budovat dlouhodobý vztah se zákazníky. V teoretické části jsou charakterizována odborná východiska proměny současného marketingu a řízení vztahů se …víceAbstract:
Abstract The subject of thesis „Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience.“ is a description of activities which bring the way organizations can differentiate fro the competition to realize their business marketing purpose, namely to acquire to build long- term relationship with customers. In the theoretical part are characterized professional bases transformations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xvipo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Osobnost prodejce a zákazníka
Radek Chvosta -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Olga Lesková -
Psychologie osobnosti ve službách
Michaela Křížková -
Osobnost prodejce a klienta v komunikaci
Kristýna Dinebierová -
Typologie osobnosti zákazníka
Petra Svobodová