Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu – Iveta Sixtová
Iveta Sixtová
Master's thesis
Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
The Influence of the Product Brand on Customer's Purchase Decision
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy dané problematiky – spotřebitel, rozhodovací proces kupujícího, značka, vliv značky na nákupní rozhodování a marketingový výzkum. Aplikační část práce je nejprve věnována charakteristice analyzovaného trhu. Založena je však na vlastním výzkumu, který je zaměřen …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the influence of the product brand on customer’s purchase decision. The theoretical part defines basic terms of given problematics – a consumer, buyer's critical process, a brand, the influence of brand on customer’s purchase decision and marketing research. However it is based on own research focused on laptop brand which was proceeded via online questionnaire in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4917
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIXTOVÁ, Iveta. \textit{Vliv značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hwajsu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
Nikola Spurná -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights