Místo řízení ve waldorfském a klasickém přístupu ve vzdělávání – Zuzana LEDVOŇOVÁ
Zuzana LEDVOŇOVÁ
Bakalářská práce
Místo řízení ve waldorfském a klasickém přístupu ve vzdělávání
The Locus of Control in Waldorf and classic school system
Anotace:
Hlavním cílem naší studie bylo zjistit, zda existuje rozdíl mezi místem řízení u žáků klasických a waldorfských škol. Našim předpokladem bylo, že žáci waldorfských škol mají skóre více inklinující k internalitě. Porovnávali jsme 42 žáků (20 chlapců a 22 dívek) školy klasické s 28 žáky (18 chlapci a 10 dívkami) waldorfských škol z 8. a 9. tříd v konstruktu místa řízení. Vzorek jsme získali pomocí záměrného …víceAbstract:
The main goal of our study was to find the difference between pupils from classic and Waldorf schools in locus of control. We postulated that the Waldorf pupils tend to have more internal score. We compared 42 8th and 9th grade pupils (20 boys and 22 girls) from classic school and 28 pupils (18 boys and 10 girls) from two Waldorf schools. The sample was chosen by deliberate sampling. The locus of control …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Zveřejnit od: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEDVOŇOVÁ, Zuzana. Místo řízení ve waldorfském a klasickém přístupu ve vzdělávání. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Analýza a komparace výuky environmentální historie v centrech ekologické výchovy a na středních školách
Zelený Zelený -
Komparace vybraných podmínek pro výuku předmětů Tělesná výchova a Výchova ke zdraví na základních a středních školách v Karlových Varech a Sokolově
Michaela ANTOŠOVÁ -
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
Tandemová výuka a její využití v hodinách matematiky a výtvarné výchovy
Barbora Mičkalová -
Serafínské a mefistofelské prvky v hudební mluvě kompozičních cyklů Petra Ebena Faust a Job pro varhany a jejich využití v rámci výuky hudební výchovy a hry na varhany na středních a základních uměleckých školách
Marek GAJDA -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
31. 3. 2015