Faktory ovlivňující výši tržeb v ubytovacích, stravovacích a pohostinských zařízeních v ČR – Bc. Ondřej Cibulka
Bc. Ondřej Cibulka
Diplomová práce
Faktory ovlivňující výši tržeb v ubytovacích, stravovacích a pohostinských zařízeních v ČR
Factors influencing the amount of sales in accommodation and catering facilities in the Czech Republic
Anotace:
Cibulka, O. Faktory ovlivňující výši tržeb v ubytovacích, stravovacích a pohostinských zařízeních v ČR. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá kvantifikací faktorů působících na výši tržeb v oblasti ubytování, stravování a pohostinství v ČR. Kromě posouzení významnosti těchto faktorů je zkoumán vývoj tržeb ve sledované oblasti. K tomu je sestaven model, který …víceAbstract:
Cibulka, O. Factors influencing the amount of sales in accommodation and catering facilities in the Czech Republic. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.The thesis deals with the quantification of factors affecting the amount of sales in the area of accommodation, catering and hospitality in the Czech Republic. In addition to assessing the significance of these factors, the development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Luboš Střelec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIBULKA, Ondřej. \textit{Faktory ovlivňující výši tržeb v~ubytovacích, stravovacích a~pohostinských zařízeních v~ČR}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hwjsc3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Nerva Vikramshekhar -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Pozice Food and Beverage Manager a její kompetence
Tereza Kalouskova -
Využitie revenue managementu v oblasti Food and Beverage
Adela Džambová -
PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM
Martin Barák -
Dopad pandemie Covid-19 na oblast stravovaní a pohostinství v České republice
Veronika Brydláková