Motivace slyšících osob ke studiu znakového jazyka – Bc. Jana VANŽUROVÁ
Bc. Jana VANŽUROVÁ
Diplomová práce
Motivace slyšících osob ke studiu znakového jazyka
Motivation of Hearing People to Learn Sign Language
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením sluchového postižení (klasifikace a etiologie), popisem komunikace osob se sluchovým postižením (znakový jazyk, prstová abeceda, odezírání, mluvená řeč, čtení a psaní) a možností studia znakového jazyka. Praktická část zjišťuje motivaci slyšících osob ke studiu znakového jazyka.Abstract:
The thesis is devided into theoretical and practical part. Theoretical part deals with definition of hearing impairment (classification and etiology), describes communication of people with hearing impairment (sign language, finger alphabet, lip-reading, speech, reading and writing) and the possibility to study sign language. The practical part of the thesis finds the motivation of hearing people to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Mgr. Jiří Langer, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANŽUROVÁ, Jana. Motivace slyšících osob ke studiu znakového jazyka. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a historie
Práce na příbuzné téma
-
Sluchové postižení ve vztahu k sociálně-právní oblasti
Michaela Zmátlíková -
Narození sluchově postiženého dítěte do slyšící rodiny
Lucie Matuszná -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením ve slyšící rodině
Ilona Rytířová -
Interakce a způsoby komunikace mezi dětmi se sluchovým postižením z mateřské školy pro sluchově postižené a dětmi slyšícími z běžné mateřské školy
Helena Pšejová -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Motivace ruských studentů pro studium v České republice
Martina Polášková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková
Název
Vložil
Vloženo
Práva