Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka – Bc. Milena Kučeříková
Bc. Milena Kučeříková
Bakalářská práce
Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka
Transformation of private collection in museum - presentation and promotion of museum Ancient town Lednice or how people lived during the President Masaryk Masaryk
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá problematikou vzniku muzeí ze sbírek soukromých sběratelů a dále prezentačními a propagačními formami těchto muzeí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První kapitola v teoretické části obsahuje seznámení se základními pojmy užívanými v práci, vysvětlení rozdílů mezi pojmy sbírání a sběratelství, charakteristiku a cíle soukromého sběratelství …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue – foundation of museums from private collections, refering to promotional and representational methods of these museums. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. First chapter introduces the basic definitions used in the thesis, explanation of diference between the terms: collecting and gleanings, characteristics and targets of private …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yn2f4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
- Oponent: Mgr. Pavel Holman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEŘÍKOVÁ, Milena. \textit{Proměny soukromé sbírky v muzeum - prezentace a propagace muzea Lednice dávná aneb Jak se žilo za tatíčka Masaryka}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hwxc7x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Muzeologie
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova