Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí – Bc. Jindřich Polonyi
Bc. Jindřich Polonyi
Bakalářská práce
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Marketing and election campaigns of political parties and movements in Vrchlabí
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a volebními kampaněmi vybraného politického subjektu na komunální úrovni a toto téma práce bylo vybráno z důvodu aktuálnosti konkrétní problematiky. Teoretická část práce je zaměřena na celosvětový politický marketing a volební kampaně, prostřednictvím kterých politické subjekty oslovují své voliče. Jsou zde zmíněny strategické nástroje a taktiky politického …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with political marketing and the electoral campaigns of the selected political body at the municipal level and this theme was chosen because of the timeliness of a particular issue. The theoretical part of the thesis is focused on the global political marketing and the election campaign, through which the political entities reach out to their constituencies. Here are mentioned …víceKlíčová slova
Politický marketing komunální volby komunální politika volební kampaně marketingový mix komunikační mix politický subjekt politická strana politické sdružení image kandidát strategie taktika marketingové nástroje propagace reklama osobní zkušenost interakce segment lídr Vrchlabí sdružení ZVON
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wtvmp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing sdružení Mostečané Mostu
Jan Kříž -
Komunální politika v oblasti bydlení na území městské části Praha 11
Denisa Moučka Černá