Gamifikace a její využití ve vzdělávání – Bc. Anastasiia Dubinina
Bc. Anastasiia Dubinina
Diplomová práce
Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Gamification and Its Use in Education
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou odborných studií na téma gamifikace ve vzdělávání a vytváří ucelený obraz o tomto tématu. Cílem práce je poskytnutí vědeckého a metodologického zdů-vodnění metodiky využití gamifikačních prvků ve vzdělávacím procesu. Teoretická část ana-lyzuje důležité a relevantní téma "Gamifikace vzdělávání". Jsou zde popsány definice gamifi-kace, historie, prvky gamifikace, výhody a …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of professional studies on the topic of gamification in edu-cation and creates a comprehensive picture of this topic. The purpose of the thesis is to pro-vide scientific and methodological justification of the methodology of using gamification elements in the educational process. The theoretical part analyzes the important and relevant topic "Gamification of education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dubinina, Anastasiia. Gamifikace a její využití ve vzdělávání. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy gamifikace v prostředí online vzdělávání
Romana Jakšlová -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Gamifikace s využitím digitálních technologií na druhém stupni základních škol
Václav Gladiš -
Vliv volnočasových aktivit na psychické odpoutání od práce a používání ICT k pracovním účelům při použití gamifikace
Dominik Hrabec -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Efektivita gamifikace ve vzdělání dospělých
Aleš Brtna -
Využití gamifikace ve středoškolské výuce: případová studie
Karolína Oplátková -
Gamifikace ve výuce pomocí nástroje Classcraft
Veronika Štolfová