Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti XXX – Ing. Michaela MATOUŠKOVÁ
Ing. Michaela MATOUŠKOVÁ
Master's thesis
Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti XXX
Project for fortifying the identity of the KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu na posílení identity společnosti KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o., který je dodavatelem vysokoobjemových kotlů na průmyslovém tr-hu.Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identity ve společnosti včetně jejích analýz. V další části …moreAbstract:
The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the KOTLÁŘ Zlín spol. s r.o. This company is a supplier of high-volume boilers to the industrial market. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the company identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8926
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATOUŠKOVÁ, Michaela. \textit{Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti XXX}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/hxaot9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATOUŠKOVÁ, Michaela. Projekt posílení firemní kultury, identity společnosti XXX. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza