Poruchy chování a školská integrace – Bc. Tereza Langerová
Bc. Tereza Langerová
Bachelor's thesis
Poruchy chování a školská integrace
Behavioral Disorders and Educational Integration
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá poruchami chování a situací školské integra-ce. Skládá se ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka na základě odborné literatury popisuje klasifikaci poruch chování, jednotlivé projevy poruch chování a rozdíly mezi problémovým a poruchovým chováním. Dále řeší otázku integrace a inkluze v systému vzdělávání a přístupu pedagogů (celé společnosti …viacAbstract:
This thesis deals with behavioral disorders and situations of school integrati-on. It consists of two parts, theoretical and empirical. In the theoretical part the author describes the classification of behavior disorders, various manifestations of behavioral disorders and differences between the problem and fault behavior on the basis of reference literature. The thesis further addresses the issue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Zdeňka Michalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Langerová, Tereza. Poruchy chování a školská integrace. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education for Educators
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogičtí pracovníci základní školy a jejich kompetence k edukaci dětí a žáků s poruchami chování
Barbora VIKTOŘÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Vzdělávání žáka s poruchou chování v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Michaela Říhová -
Identifikace kriminogenních faktorů v chování dětí na základní škole
Pavel Pavlas -
Význam klimatu školy v prevenci problémového chování na nižším stupni Církevní základní školy svaté Ludmily v Hradci nad Moravicí
Andrea Sakreidová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Třídnické hodiny a jejich význam při prevenci rizikového chování v prostředí základní školy
Patrik Žižlavský -
Moderní prvky rizikového chování na 1. stupni základní školy
Kateřina Švejdová