Jan Šmíd

Bachelor's thesis

Business Case pro zavedení CRM

Business Case for implementation of CRM
Abstract:
Tato práce se věnuje teorii business case. Dále jsou v práci vysvětleny základní principy CRM (Customer Relationship Management) a v neposlední řadě je uvedena praktická ukázka business case ze zavedení CRM do telekomunikační společnosti. Práce vznikla na základě konzultací problematiky se seniorním manažerem ze společnosti Accenture v kombinaci s detailní analýzou veškerých relevantních materiálů …more
Abstract:
This thesis deals with a theory of business case. The contribution of this work is to show procedure and methodology how Accenture company creates the business case. There are explained basic principles of CRM. Moreover, there is a practical example of business case which shows the implementation CRM into telecommunication company. The work is based on my consultations of this issue with a senior manager …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 2. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: Renáta Kunstová
  • Reader: Norbert Žid

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27664