Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu – Stanislava Hokrová
Stanislava Hokrová
Diplomová práce
Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu
The Product Innovation Process in the Field of Automobile Accessory Industry
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na inovaci výrobku. V praxi mapuje celý průběh inovačního procesu ve firmě z oblasti příslušenství automobilového průmyslu. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda byla inovací splněna plánovaná technická vylepšení a vyhodnotit ekonomický přínos této inovace pro firmu. Diplomová práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první, teoretické části, jsou představena východiska …víceAbstract:
The thesis focuses on a product innovation. It conducts a survey of the whole innovation process in a company from the area of automobile industry accessories. The main aim of the thesis is to find out whether the planned technical enhancements have been achieved thanks to the innovation and further to evaluate the economic contribution of the innovation for the company. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2013
Zveřejnit od: 7. 1. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Matějovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hokrová, Stanislava. Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Komunikační strategie projektu
Jaroslav Klán -
Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
Tomáš Ajksner -
Inovační projekt pro rozvoj malé/střední fimy
Vojtěch Hofman -
Inovační proces v oblasti skladového hospodářství podniků vybraného odvětví
Bendlová Bendlová -
Inovační proces na příkladu konkrétního podniku nebo produktu
Pavel Kment -
Inovační procesy v provozu DÚK
Veronika Šilcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva