Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu – Stanislava Hokrová
Stanislava Hokrová
Master's thesis
Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu
The Product Innovation Process in the Field of Automobile Accessory Industry
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na inovaci výrobku. V praxi mapuje celý průběh inovačního procesu ve firmě z oblasti příslušenství automobilového průmyslu. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda byla inovací splněna plánovaná technická vylepšení a vyhodnotit ekonomický přínos této inovace pro firmu. Diplomová práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první, teoretické části, jsou představena východiska …moreAbstract:
The thesis focuses on a product innovation. It conducts a survey of the whole innovation process in a company from the area of automobile industry accessories. The main aim of the thesis is to find out whether the planned technical enhancements have been achieved thanks to the innovation and further to evaluate the economic contribution of the innovation for the company. The thesis is divided into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2013
Accessible from:: 7. 1. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Matějovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOKROVÁ, Stanislava. \textit{Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/hxtb3d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hokrová, Stanislava. Proces inovace výrobku v oblasti příslušenství automobilového průmyslu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.1.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 1. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Komunikační strategie projektu
Jaroslav Klán -
Návrh marketingové strategie pro fyzioterapeuticko-sportovní centrum
Tomáš Ajksner -
Inovační projekt pro rozvoj malé/střední fimy
Vojtěch Hofman -
Inovační proces v oblasti skladového hospodářství podniků vybraného odvětví
Bendlová Bendlová -
Inovační proces na příkladu konkrétního podniku nebo produktu
Pavel Kment -
Inovační procesy v provozu DÚK
Veronika Šilcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights