Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele – Lucie Redlová
Lucie Redlová
Master's thesis
Vliv sociálních sítí na rozhodovací proces spotřebitele
The Impact of Social Media on Consumer Decision-Making Process
Abstract:
V posledních letech díky novým technologiím Webu 2.0 došlo ke změnám v tradičních marketingových taktikách. Společnosti začaly vyhledávat nové způsoby, jak co nejefektivněji využít platformy sociálních médií, za účelem lepšího proniknutí do společenských sítí spotřebitelů. To se projevilo nárůstem investic společností všech velikostí do online marketingu. Výhodou těchto platforem je zejména jejich …moreAbstract:
In recent years, with new Web 2.0 technologies, traditional marketing tactics have changed. Companies have begun to look for new ways to make the most of the social media platform in order to better penetrate the social networks. This has resulted in increased investment in online marketing of companies of all sizes. The advantage of these platforms is in particular their reach as well as their financial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/138630
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2019
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy