Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů – Veronika KOLDOVÁ
Veronika KOLDOVÁ
Master's thesis
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Evaluation of quality and pricing of Českomoravská stavební spořitelna a.s. services, satisfaction and loyalty of their clients
Abstract:
V současné době mají poradenská místa Českomoravské stavební spořitelny, a.s. v Chomutově a Žatci problém s vysokou konkurencí, odlivem stávajících klientů a značnou náročností získávání nových klientů. Cílem práce je zjistit, jak klienti Českomoravské stavební spořitelny a.s. hodnotí kvalitu a cenu služeb, která je jim poskytována na poradenských místech v Chomutově a Žatci a jak jsou celkově spokojeni …moreAbstract:
Currently the consulting centres of ČMSS, a.s. in Chomutov and Žatec have issues with high competition, decrease of current clients and significant difficulty with new client's recruitment. The goal of this thesis is to find out, how the clients of ČMSS, a.s. evaluates the quality and the price of the services and products provided at the consulting places in Chomutov and Žatec and how the clients …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLDOVÁ, Veronika. \textit{Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hy692q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLDOVÁ, Veronika. Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných značkových autoservisů
Michaela Hurtová -
Kvalita sociálních služeb v domově pro seniory
Pavlína TOPKOVÁ -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ -
Kvalita sociální služby domov pro seniory v kontextu adaptačního procesu klienta s důrazem na roli sociálního pracovníka
Veronika Krumpholzová -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler