Rozvoj e-commerce B2C v České republice – Bohuslav SOBOTKA
Bohuslav SOBOTKA
Bakalářská práce
Rozvoj e-commerce B2C v České republice
Development of B2C e-commerce in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce Rozvoj e-commerce B2C v ČR vymezuje e-commerce a její hlavní znaky, dále e-shop a jeho specifika, poté vymezuje B2C e-commerce a charakterizuje vývoj a současný stav B2C e-commerce v ČR. Praktická část obsahuje představení společnosti Decathlon v ČR a zejména zhodnocení e-shopu Decathlon.cz na základě současného stavu. Zhodnocení obsahuje aplikaci marketingového mixu, průzkum …víceAbstract:
This bachelor thesis The development of B2C e-commerce in the Czech Republic defines e-commerce and its main features, then defines e-shop and its specifics, then defines B2C e-commerce and characterizes the development and current state of B2C e-commerce in the Czech Republic. The practical part includes an introduction of Decathlon in the Czech Republic and in particular an evaluation of Decathlon …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBOTKA, Bohuslav. Rozvoj e-commerce B2C v České republice. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a jeho analýza e-shopu VYLADĚNÁ By JARA
David Řeřicha -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová -
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
Richard Jelínek -
Adaptace marketingové strategie českých firem v oblasti e-commerce pro maďarský trh
Jan Pípal -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát