Návrh marketingového mixu pro podnik – Bc. Pavla Žáková
Bc. Pavla Žáková
Diplomová práce
Návrh marketingového mixu pro podnik
The project of the marketing mix for a company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro rodinný podnik Pamiro team s.r.o. Mezi stěžejní části diplomové práce patří teoretická východiska, kde se autorka diplomové práce nejvíce inspirovala publikacemi zaměřenými na marketing, marketingový mix, hodnotový management a řízení vztahů se zákazníky, dále podrobná analýza současného stavu podniku a závěrečné stanovení nových návrhů včetně …víceAbstract:
The Diploma Thesis is focused on a proposal of a marketing mix for a family business of Pamiro team s.r.o. The major Thesis parts include the theoretical possibilities where the author has found most inspiration in the parts dealing with marketing, marketing mix, value management and customer relation management. Furthermore, a detailed analysis of current situation in the company and final set of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/k2nha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Vladislav Mlejnek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení nástupnictví v rodinných malých a středních podnicích
Roman Žák -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka