Bc. Pavla Žáková
Master's thesis
Návrh marketingového mixu pro podnik
The project of the marketing mix for a company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingového mixu pro rodinný podnik Pamiro team s.r.o. Mezi stěžejní části diplomové práce patří teoretická východiska, kde se autorka diplomové práce nejvíce inspirovala publikacemi zaměřenými na marketing, marketingový mix, hodnotový management a řízení vztahů se zákazníky, dále podrobná analýza současného stavu podniku a závěrečné stanovení nových návrhů včetně …moreAbstract:
The Diploma Thesis is focused on a proposal of a marketing mix for a family business of Pamiro team s.r.o. The major Thesis parts include the theoretical possibilities where the author has found most inspiration in the parts dealing with marketing, marketing mix, value management and customer relation management. Furthermore, a detailed analysis of current situation in the company and final set of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/k2nha/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Vladislav Mlejnek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Řízení nástupnictví v rodinných malých a středních podnicích
Roman Žák -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka