Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole – Bc. Lenka BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ
Bc. Lenka BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole
Possibilities of improvisation supporting children development in nursery school
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo ověřit si v praxi improvizace jako efektivní metodu a formu rozvoje mentálních i pohybových způsobilostí dětí předškolního věku. V teoretické části se zabývám improvizací jako součástí dramatické výchovy, jejími typy, modely a metodami. Představuji improvizaci jako princip hry, ale i jako metodu vzdělávání dětí, a její hlavní úkoly. Zmiňuji se také o učitelích mateřské školy …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to verify the improvisation as an effective method and form of mental and physical abilitie´s developmnent of pre-school children in practice. In the theoretical part I deal with types, models and methods of improvisation as part of drama education. I present improvisation not only as a principle of the game, but also as a method of educating children, and it´s main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BURGETOVÁ LUKNÁROVÁ, Lenka. Možnosti improvizace podporující rozvoj dětí v mateřské škole. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Edukační pomůcka k podpoře rozvoje vzdělávací oblasti „Dítě a jeho tělo“ u předškolních dětí
Kristýna Matulová -
Význam didaktických pomůcek na rozvoj kritického myšlení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 1. ročníku ZŠ
Iva Šustrová -
Program rozvoje obce Krupka v oblasti zajištění a dostupnosti volnočasových a vzdělávacích aktivit
Mili Morev -
VYUŽITÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ V PODMÍNKÁCH PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI ROZVOJE MATEMATICKÝCH PŘEDSTAV
Zdeňka Valentová -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory
Barbora Dohnalová -
Dramatická výchova jako prostředek začleňování dětí předškolního věku do kolektivu.
Lada BUNCOVÁ -
Dramatická výchova v mateřské škole jako prostředek k rozvoji sociálních dovedností u dětí předškolního věku
Eliška TŘASÁKOVÁ