Vinohradnictví a vinařství Nového Zélandu – Kristýna Koupilová
Kristýna Koupilová
Bakalářská práce
Vinohradnictví a vinařství Nového Zélandu
Winemaking and viticulture of New Zealand
Anotace:
Práce mapuje popularitu New World Wines v posledních třiceti letech a zkoumá participaci novozélandských vín na oblíbenosti vín z Nového světa, jak novozélandští vinaři mohou a reagují na poptávku rozšiřováním pěstitelských ploch a zvyšováním exportu vína. Práce poskytuje informace o odrůdách vín a regionech, ve kterých se na Novém Zélandu pěstují. Analyzuje nabídku novozélandských vín na pultech českých …víceAbstract:
This work investigates the popularity of New World Wines in last the thirty years and it looks into the participation of New Zealand wines in relative popularity of the New World Wines. In particular, how are New Zealand wine growers able to respond to the demand of their wines via the extention of their planting areas and export. This work provides information about wine variety and the regions where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11650/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavla Burešová
- Oponent: PhDr. Alena Polívková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUPILOVÁ, Kristýna. \textit{Vinohradnictví a vinařství Nového Zélandu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/hyqfhe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Nikola Bartoňková -
Trh s vínem v ČR
Magdalena Tomanová -
Chování spotřebitele generace Z a trendy na trhu vín v České republice a ve světě
Jan Doubek