Bc. Prokop Janda

Diplomová práce

Projekt analýzy dopisů Isabely Parmské jako vhodný způsob výuky psychohygieny v rámci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova

The project of Text Analysis of Isabela of Parma´s correspondence as a means of Personal and Social Education
Anotace:
Práce představuje realizaci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova skrze výukový projekt o historické postavě Isabele Parmské (1741-1763). V první části se zabývá teoretickým pozadím zvolené metody psychoedukace: teorie citové vazby, mentalizace a epistemická důvěra. V praktické části lze najít shrnutí realizace projektu na ZŠ Jeseniova. Reflexe projektu nabízí postřehy k zavádění mentalizace …více
Abstract:
The thesis describes the implementation of the cross-cutting theme ?Personal and Social Education? through an educational project based on the story of the historical figure of Isabella of Parma (1741-1763). The first part focuses on the theoretical background of the chosen method of psychoeducation: The Theory of Emotional Attachment, mentalization and epistemic Trust. The practical part summarizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janda, Prokop. Projekt analýzy dopisů Isabely Parmské jako vhodný způsob výuky psychohygieny v rámci průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Technická univerzita v Liberci

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Dějepis pro ZŠ - Občanská výchova pro ZŠ