Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking – Martin Kukla
Martin Kukla
Diplomová práce
Návrh fintech produktu na základě metodiky Design Thinking
Fintech product design based on Design Thinking methodology
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout produkt zabývající se zprostředkování spotřebitelských úvěrů kompletně online. Produkt cílí na lidi, kteří již nechtějí chodit na schůzky do finančních institucí a snaží se celý proces zefektivnit a zkvalitnit. Teoretická část zasazuje do problematiky podnikání, marketingové výzkumu, spotřebitelských úvěrů a analýzy trhu. Metodologická část se zaměřuje na provedení marketingového …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a product concerned with a completely online procurement of consumer credits. The product is directed at people who wish to not attend financial meetings and make more quality and effective process overall. The theoretical part deals with business, marketing survey, consumer credits and an analysis of the market. The marketing survey then takes place in the methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83725
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Michal Andera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83725
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum spotřebitelských zvyklostí na trhu kontaktních
Aneta Hrušková -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v oblasti B2C trhů
Lucie Guzyová -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelských preferencí na trhu chytrých telefonů
Tomáš Kalenda -
Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu
Dana TOMANDLOVÁ