: Autogenní trénink na ZŠ jako metoda, jak naučit žáky sebeovládání, pevné vůli a zvládání stresu – Bc. Jana Šálková
Bc. Jana Šálková
Bakalářská práce
: Autogenní trénink na ZŠ jako metoda, jak naučit žáky sebeovládání, pevné vůli a zvládání stresu
Autogenous training school as a method to teach students self-discipline, strong will, and stress management
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá relaxačními metodami, které napomáhají odstraňovat stres a napětí. Zobrazuje současný životní styl a objasňuje důvod provádění relaxace. Ukazuje nejznámější relaxační metody a zabývá se jejich použitím především s dětmi. Největší pozornost je věnována metodě Autogenního tréninku, její aplikace je následně rozvedena do prostředí 2. stupně ZŠ. Praktická část zjišťuje, jaké …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on relaxation methods which help to remove stress and tension. It depicts the contemporary lifestyle and clarifies the reason for practising the relaxation. It demonstrates the most well-known relaxation methods and deals primarily with their usage for children. The utmost attention is devoted to the method of Autogenic training, its application is afterwards elaborated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rkrdb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Hons
- Oponent: PhDr. Radovan Rybář, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Group Music Therapy for Children with Autism Spectrum Disorder
Yue LU -
Psychologické metody používané v rehabilitaci se zaměřením na Jacobsonovu progresivní relaxaci a Schultzův autogenní trénink
Jakub ŠTEFÁNEK -
Metody relaxace u mentální anorexie v rámci ergoterapie
Kateřina ŽITŇANSKÁ -
Metodiky a terapeutické přístupy pro rodiče s dětmi s autismem
Nikola Šlosárková -
Relaxace s imaginačními cvičeními jako prostředek k otevření komunikace s dětmi se speciálními potřebami
Alžběta Muroňová -
Využití prvků arteterapie při práci s dětmi s autismem
Miroslava Hájková -
Výchova dětí s poruchou autistického spektra ve starším školním věku ve Středočeském kraji
Denisa Ovečková -
Připravenost pedagogů v mateřských školách k edukaci dětí s diagnózou epilepsie
Petra Nevařilová