Marketingová komunikácia prevencie sociálneho problému – Bc. Kristína Štúriková
Bc. Kristína Štúriková
Master's thesis
Marketingová komunikácia prevencie sociálneho problému
The Marketing Communication Strategy for the Prevention of a Social Problem
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce bude poukázať na závažný sociálny problém, ktorému naša krajina čelí a navrhnúť marketingovú komunikáciu webu, ktorý by šíril osvetu a zvyšoval informácie pacientov o liekovej politike. V teoretickej časti sa budú nachádzať teoretické východiská popisujúce sociálny marketing a marketing farmaceutických produktov, ale aj etiku, ktorá je v otázkach zdravia nesmierne dôležitá …moreAbstract:
The aim of this thesis is to point out on the serious social problem our country is facing and create marketing communication of website, which will spread awareness and increase patient information about drug policy. The theoretical part will present the theoretical backround describing social marketing and marketing of pharmaceutical products, but also ethics, which application is really important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTÚRIKOVÁ, Kristína. \textit{Marketingová komunikácia prevencie sociálneho problému}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hzb09t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štúriková, Kristína. Marketingová komunikácia prevencie sociálneho problému. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sociálny marketing v cestovnom ruchu - analýza regiónu
Lukáš Krajčík -
Sociální marketing – obsah, specifika a účinnost – rozbor konkrétních případů
Daša Pirková -
Trendy v marketingovej komunikácii so zameraním na sociálny marketing
Andrea Taišová -
Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů
Kateřina Samueliová