Zlata Kuzmicheva

Bakalářská práce

Branding muzeí: Analýza brandingu Treťjakovské státní galerie

Museum Branding: Analysis of the branding of State Tretyakov Gallery
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá brandem a procesem brandingu, zejména v oblasti muzeí na příkladě Treťjakovské státní galerie. Cílem práce je zhodnotit rebranding v dané etapě jeho rozvoje a analyzovat současnou vizuální identitu, aktivity spojené s rebrandingem a způsob prezentace vybrané galerie. Teoretická část je zaměřena na značku, její charakteristické rysy a proces jejího vytvoření. Dál je tento …více
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the brand and the branding process, especially in the area of museums on the example of the State Tretyakov Gallery. The thesis aims to evaluate rebranding in the given stage of its development and to analyze the current visual identity, activities related to rebranding and the way of presentation of the gallery. The theoretical section is focused on the brand, its characteristic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Anna Janištinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77220