Bc. Matěj Havlíček

Master's thesis

Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy

Marketing Communication of Mobile Operators in the Czech Republic with an Emphasis on the Use of Advertising
Abstract:
Tato závěrečná diplomová práce obsahuje komparaci marketingového komunikačního mixu na základě obsahové analýzy reklamních sdělení jednotlivých mobilních operátorů na českém trhu s důrazem na využití reklamy. Hlavním cílem závěrečné práce je rozebrat jednotlivé rozdílné prvky reklamy, reklamní apely, mediální strategie, investice operátorů do reklamy a vystupování těchto operátorů na trhu. Práce porovnává …more
Abstract:
This final thesis contains a comparison of the marketing communication mix based on content analysis of the chosen advertising messages of the mobile operators operating on the Czech market with the emphasis on the use in advertising. The main objective of the thesis is to analyse the different elements of advertising, advertising appeals, media strategy, investment of the operators in advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní