Branding – Its history and new challenges – BcA. Simon Thomas Dominique Guiheux
BcA. Simon Thomas Dominique Guiheux
Diplomová práce
Branding – Its history and new challenges
Branding – Its history and new challenges
Anotace:
Anotace. Tato práce popisuje branding, jak se vyvinul v průběhu času a jaké jsou jeho nové výzvy. Historii a problémy, kterým čelí jsem analyzoval pomocí informací získaných v odborné literatuře. S problematikou brandingu a jeho nových výzev souvisí téma generace Y. Přehled sociologického fenoménu navazuje na vysvětlení samotného pojmu. Ve výzkumné části mé práce jsem se zaměřil na analýzu značky Ray …víceAbstract:
This thesis has the purpose to describe how branding has developed over time and what are its new stakes. The history and challenges that branding is facing are analysed by extracting information in relevant literature. Among these new challenges, a focus is done on Generation Y. An overview of the sociological phenomenon is provided and its repercussion on branding explained. An analysis of Ray-Ban …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vyv7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Personal brand management for increasing the loyalty of consumers towards product or service
Alina Daminova -
Impact of digital marketing on brand management in the Czech Republic and Turkey
Rumeysa Kahraman -
Employer Brand Management ve vybrané organizaci
Tereza Bubeníková