Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek pozemních komunikací georadarem – Ing. Radek Matula
Ing. Radek Matula
Doctoral thesis
Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek pozemních komunikací georadarem
NONDESTRUCTIVE DIAGNOSTICS OF ROAD PAVEMENT STRUCTURES BY GROUND PENETRATING RADAR
Abstract:
Výzkum prezentovaný v předkládané disertační práci je zaměřen na zjištění limit přesnosti určení přesné polohy kluzného trnu nebo kotvy (výztužný prvek) při použití georadaru (GPR) tak, aby mohla být identifikována potenciálně riziková místa, kde může vlivem nesprávně uloženého výztužného prvku vzniknout v CB krytu dříve či později porucha. Kluzné trny a kotvy ve spárách cementobetonového krytu, zejména …moreAbstract:
The research presented in this dissertation is focused on finding the accuracy limit of determining an accurate position of dowels and tie bars when using a ground penetrating radar (GPR), so that potentially risky spots where an inaccurately laid reinforcement element may sooner or later cause a fault in concrete pavement could be identified. Dowels and tie bars in concrete pavement joints, particularly …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 12. 2013
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATULA, Radek. \textit{Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek pozemních komunikací georadarem}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2013. Available from: https://theses.cz/id/i08zu9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Matula, Radek. Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek pozemních komunikací georadarem. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringDoctoral programme / field:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure: Transport Means
Theses on a related topic
-
Stanovení změny míry znečištění železničního štěrkového lože při procesu strojního čištění pomocí měření změn relativní permitivity materiálu zařízením GPR
Anna Borkovcová -
Měření elelktrické vodivosti a relativní permitivity užitím trojuhelníkového signálu
Michal PROCHÁZKA -
Protismykové vlastnosti povrchů cementobetonových krytů vozovek
Václav Petříček