Ing. Radek Matula

Doctoral thesis

Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek pozemních komunikací georadarem

NONDESTRUCTIVE DIAGNOSTICS OF ROAD PAVEMENT STRUCTURES BY GROUND PENETRATING RADAR
Anotácia:
Výzkum prezentovaný v předkládané disertační práci je zaměřen na zjištění limit přesnosti určení přesné polohy kluzného trnu nebo kotvy (výztužný prvek) při použití georadaru (GPR) tak, aby mohla být identifikována potenciálně riziková místa, kde může vlivem nesprávně uloženého výztužného prvku vzniknout v CB krytu dříve či později porucha. Kluzné trny a kotvy ve spárách cementobetonového krytu, zejména …viac
Abstract:
The research presented in this dissertation is focused on finding the accuracy limit of determining an accurate position of dowels and tie bars when using a ground penetrating radar (GPR), so that potentially risky spots where an inaccurately laid reinforcement element may sooner or later cause a fault in concrete pavement could be identified. Dowels and tie bars in concrete pavement joints, particularly …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 12. 2013

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Matula, Radek. Nedestruktivní diagnostika konstrukcí vozovek pozemních komunikací georadarem. Pardubice, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Doctoral programme / odbor:
Technique and Technology in Transport and Communications / Transport Means and Infrastructure: Transport Means