Značka Made in Italy na světovém trhu – Silvia Corghi
Silvia Corghi
Bakalářská práce
Značka Made in Italy na světovém trhu
The brand Made in Italy on the world market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá značkou Made in Italy na světovém trhu. Cílem této práce je analyzovat postavení značky Made in Italy na světovém trhu a prokázat, zda si značka v posledních letech zvyšuje povědomí ve světě na základě analýzy, která vychází ze statistických údajů a dotazníkového šetření zaměřeného na Českou republiku. Práce je členěna do 3 kapitol, kde první kapitola seznamuje čtenáře s …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the brand Made in Italy and its position on the world market. The aim of this thesis is to analyse the position of the brand Made in Italy on the world market and to prove whether the brand has increased awareness in the world over the last few years or not, on the basis of an analysis based on statistical data and a questionnaire focused on the Czech Republic. This thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72505
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2018
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Miroslava Zamykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72505
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
Sabina Rzayeva -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
Yekaterina Kalymbekova -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
Nikita Shuvatov -
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
Naděžda Galustjan