Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o. – Veronika Dlabajová
Veronika Dlabajová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.
Analysis of Customer Satisfaction with Services of the Company FIDO Tours, s.r.o.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků s poskytovanými službami společnosti FIDO Tours, s.r.o. na konkrétním zájezdu. K výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána problematika spokojenosti zákazníků, služeb cestovního ruchu a marketingového výzkumu. V části praktické je provedeno vyhodnocení spokojenosti zákazníků …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction with services provided by the company FIDO Tours, s.r.o. on a particular tour. The research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two sections. The theoretical section describes the concepts of customer satisfaction, tourism services and marketing research. The practical section covers the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zverejniť od: 15. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLABAJOVÁ, Veronika. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/i0gskp/.
Jak správně citovat práci
Dlabajová, Veronika. Analýza spokojenosti zákazníků se službami firmy FIDO Tours, s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ