Monika FARSKÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení

The Marketing strategy of the selected restaurant facility
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma "Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení", je analýza současné situace restaurace "U Kulaté báby". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretickým poznatkům o marketingu, marketingovém mixu služeb a situační analýze. Z těchto poznatků je pak vycházeno v praktické části, která zahrnuje představení vybrané restaurace …více
Abstract:
The focus of the thesis entitled "Marketing strategy of chosen restaurant facility " is an analysis of the current situation in the restaurant "U Kulaté báby". The work is divided into theoretical and practical part. The first part is devoted to theoretical knowledge about marketing, marketing mix of services and situational analysis. From these findings is deduced in the practical part, which includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FARSKÁ, Monika. Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management