Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení – Monika FARSKÁ
Monika FARSKÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení
The Marketing strategy of the selected restaurant facility
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma "Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení", je analýza současné situace restaurace "U Kulaté báby". Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretickým poznatkům o marketingu, marketingovém mixu služeb a situační analýze. Z těchto poznatků je pak vycházeno v praktické části, která zahrnuje představení vybrané restaurace …víceAbstract:
The focus of the thesis entitled "Marketing strategy of chosen restaurant facility " is an analysis of the current situation in the restaurant "U Kulaté báby". The work is divided into theoretical and practical part. The first part is devoted to theoretical knowledge about marketing, marketing mix of services and situational analysis. From these findings is deduced in the practical part, which includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FARSKÁ, Monika. \textit{Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/i0p97w/.
Jak správně citovat práci
FARSKÁ, Monika. Marketingová strategie vybraného restauračního zařízení. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová