Filip Cidlinský

Bachelor's thesis

Budování značky Hilti na českém trhu

Building the brand Hilti on the czech market
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o budování značky společností Hilti na českém trhu. Práce je rozdělena celkem do tří částí. První část je věnována představení společnosti Hilti, její historie a charakteru její činnosti. Druhá část popisuje strategii budování značky společností Hilti. Třetí část analyzuje jednotlivé rozdíly mezi aktivita vedoucími k budování značky v České republice a globálním trendem. …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with brand building of Hilti company in the Czech republic. The thesis is divided into three parts. The first part describes the Hilti company, it's history and it characterizes it's activities. The second part is focused on brand strategy of Hilti company. The third part analyses the differences between the brand strategy in the Czech republic and the global brand strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2016
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Eduard Matús

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49605