Speciální potřeby žáka s kombinovaným postižením v běžné základní škole – Hana KUBINGEROVÁ
Hana KUBINGEROVÁ
Bakalářská práce
Speciální potřeby žáka s kombinovaným postižením v běžné základní škole
Special needs of student with combined disability in ordinary elementary school
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o speciálních potřebách žáka v rámci inkluzivního vzdělávání v běžné základní škole. Zaměřuje se na žáka a jeho nejbližší okolí, které je součástí inkluze. Cílem této práce je analyzovat inkluzivní vzdělávání s ohledem na speciální potřeby žáka, který je takto vzděláván. Jde o práci teoreticko-praktickou, proto v první části jsou uvedeny odborné informace o daném kombinovaném …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with special needs of the pupil within inclusive education in a ordinary elementary school. It focuses on the pupil and his closest surroundings, which is part of the inclusion. The aim of this work is to analyze inclusive education with respect to the special needs of the pupil in this way educated. This is a theoretical and practical work, so the first part provides professional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBINGEROVÁ, Hana. Speciální potřeby žáka s kombinovaným postižením v běžné základní škole. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ